ترجمه مقاله یک مدل تصادفی برای طراحی شبکه لجستیکی با جریان رو به جلو و بازگشت تحت ریسک
ترجمه مقاله یک مدل تصادفی برای طراحی شبکه لجستیکی با جریان رو به جلو و بازگشت تحت ریسک در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 21 |
حجم | 773 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مهندسی صنایع |
توضیحات کامل
ترجمه مقاله یک مدل تصادفی برای طراحی شبکه لجستیکی با جریان رو به جلو و بازگشت تحت ریسک در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی
توضیحاتعنوان انگلیسی مقاله : A stochastic model for forward–reverse logistics network design under risk
عنوان فارسی مقاله : یک مدل تصادفی برای طراحی شبکه لجستیکی با جریان رو به جلو و بازگشت تحت ریسک
تعداد صفحات: 21 صفحه با فرمت doc
توجه: لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه و مروری بر پیشینه تحقیق
تعریف مسئله
فرضیات مدل و محدودیت ها
متغیرهای تصمیم
تابع هدف
محدودیت های تعادل
محدودیت ظرفیت
محدودیت های مسیرهای حمل و نقل
محدودیت بیشینه تعداد مکان های فعال
نتایج
تاثیر میانگین تقاضا
تاتیر نرخ بازگشت
مطالعه موردی
نتیجه گیری
چکیده این مقاله
در این مقاله، یک مدل طراحی شبکه چند دورهای، چند سطحی رو به جلو و بازگشت تحت شرایط ریسک پرداخته شده است. شبکه طراحی شده شامل سه سطح در جریان رو به جلو ( تامین کنندگان، تسهیلات و مراکز توزیع) و دو سطح در جریان بازگشت (جداسازی قطعات ، توزیع مجدد) است. مجموعه تقاضای مشتری برای حالت اول تصادفی و در دوم قطعی میباشد که البته میتوان به صورت تصادفی نیز در نظر گرفتهشود. رفتار های مدل در شرایط گوناگون در قالب یک مسئله برنامهریزی خطی عدد صحیح تصادفی (SMILP) مورد بررسی قرار گرفته است که هدف آن بیشینه کردن کل سود مورد انتظار است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
مطالب تصادفی
- پاورپوینت بررسی بهایابی کیفیت و مدیریت کیفیت جامع
- دانلود اکسل داده های نسبتهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1386 الی 1394
- پاورپوینت بررسی روانشناسی احساس و ادارک
- پروپوزال بررسی تأثیر آموزش ایمن سازی در مقابل استرس بر افسردگی و كیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS
- ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم